De twaalf belangrijkste lessen uit MBA in één dag - MBA in één dag - Management Classics II - Inzicht en advies van de belangrijkste managementgoeroes - Ben Tiggelaar

De twaalf belangrijkste inzichten uit het MBA in één dag-programma biedt de twaalf belangrijkste inzichten op het gebied van leiderschap, organisatie, strategie en uitvoering. Spreker(s): Ben Tiggelaar

€ 9,95 Incl. btw
Koop als download - €9,95


Luisterfragment


De twaalf belangrijkste inzichten uit het MBA in één dag-programma biedt de twaalf belangrijkste inzichten op het gebied van leiderschap, organisatie, strategie en uitvoering.

Ben Tiggelaar geeft zijn visie op de beste ideeën van de belangrijkstemanagementdenkers en gaat in op de volgende thema's:
- Leiderschap: hoe geef je effectief leiding aan jezelf en aananderen?
- Organisatie: hoe bouw je een succesvolle organisatie?
- Strategie: hoe ontwikkel je een goede strategie?
- Uitvoering: hoe kun je je plannen effectief uitvoeren?
- Tenslotte kijkt hij naar de vraag hoe je praktisch gebruik kunt maken van deze MBA in één dag-ideeën.

Na het succes van de eerste tien MBA in één dag-luisterboeken kon een vervolg niet uitblijven. Ben Tiggelaar presenteert daarom een volledig nieuwe reeks van tien MBA in één dag-luisterboeken met daarin een frisse blik op de beste ideeën van de belangrijkste managementgoeroes.

In een klein uurtje ben je helemaal bij, zit je vol inspiratie en heb je tal van bruikbare tips waar je meteen mee aan de slag kunt.

EXTRA: Bij elk audioprogramma krijg je ook een PDF met de integrale tekst en alle gebruikte bronnen. Handig wanneer je iets wilt opzoeken in de tekst of daarbuiten.

Inhoud
1. Welkom
2. De beste ideeën van de belangrijkste managementdenkers
3. Leiderschap kun je leren (les 1)
4. Dé aanpak voor alles en iedereen bestaat niet (les 2)
5. Overwin jezelf en help anderen dat ook te doen (les 3)
6. Organisatiestructuur reguleert menselijk gedrag (les 4)
7. Klanten willen één proces dat om hen draait (les 5)
8. Denk vanuit de sterke punten van medewerkers (les 6)
9. Alleen de klant bepaalt of je strategie klopt (les 7)
10. Strategie draait om samenhang (les 8)
11. Hou vast aan je plan én experimenteer (les 9)
12. Uiteindelijk draait het om menselijk gedrag (les 10)
13. Richt je op de onderwerpen die écht tellen (les 11)
14. Vertaal langetermijnambities naar dagelijks werk (les 12)
15. De praktische waarde van de ideeën uit MBA in één dag

Uitgegeven door: Tyler Roland Press
Oorspronkelijke uitgever: Tyler Roland Press
Spreker(s): Ben Tiggelaar

Geen reviews gevonden